Nově si můžete vkládat produkty do seznamu oblíbených nebo nákupních seznamů, při přihlášení k Vašemu účtu je budete mít vždy po ruce... Můžete je taky sdílet mezi přáteli nebo kolegy...

Jak vrátit nebo reklamovat zboží

Vrácení zboží

Případné vrácení zboží, nevhodný dárek nebo unáhlený výběr máte u nás vždy do 14ti dnů zdarma. Stačí nám dát vědět na info@djs-shop.cz (třeba odpovědí na jakýkoliv informační e-mail o Vaší zásilce), že zboží vracíte a zaslat jej na naší adresu.

Pokud velikost zabaleného zboží splňuje podmínky Zásilkovny (nejdelší strana zásilky max. 120 cm a součet délek všech tří stran zásilky max. 150 cm), stačí jej donést na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny a nahlásit kód zpětné zásilky 91873665”.

Ihned po doručení a kontrole zboží Vám zašleme zpět celou cenu vráceného zboží stejnou platební metodou, jakou jste zvolili při nákupu (pokud využijete kód zpětné zásilky, bude částka ponížena o minimální cenu dopravy 75 Kč / 3,47 EUR)

 

Pokud jste objednávku platili dobírkou, zašlete nám, prosím, č. účtu, kam máme částku za vrácené zboží poslat.

 

Zboží dorazilo poškozené

 V případě že Vám zboží dorazilo poškozené, přesto že byl balík neporušený, prosíme, pokud možno nám vyfoťte rozsah poškození a zašlete s jednoduchým popisem na info@djs-shop.cz, třeba jako odpověď na jakýkoliv informační e-mail o Vaší objednávce.

Následně Vás budeme kontaktovat s konkrétním řešením. (Někdy není třeba zasílat zboží zpět a zašleme Vám například jen poškozenou část znovu)

Reklamace zboží

Pro co nejrychlejší vyřízení případné reklamace doporučujeme využít služeb autorizovaných servisů, reklamovat zboží ale můžete i u nás.

 

V případě reklamace, nás prosím kontaktujte na info@djs-shop.cz, třeba jako odpověď na jakýkoliv informační e-mail o Vaší objednávce.

Pro co nejrychlejší vyřízení popište, případně vyfoťte závadu.

 

V případě nutnosti zaslání zboží zpět, prosím vyplňte a přiložte k reklamovanému zboží Reklamační formulář (Najdete jej i v příloze e-mailu s potvrzením objednávky).

 

Pro Vaši reklamaci vytvoříme po domluvě objednávku u dopravce, aby jste s odesláním zboží zpět k nám měli co nejméně starostí. Poté si pro reklamované zboží přijede kurýr až k Vám, nebo bude stačit na výdejním místě uvést kód, který Vám sdělíme.

 

Reklamace zboží je nepříjemná záležitost, uděláme vše pro to, aby se vyřešila co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.