ZÁSILKOVNU ODESÍLÁME JEŠTĚ V NEDĚLI 22.PROSINCE! OBJEDNÁVEJTE DO NEDĚLNÍCH 16:00! Během svátků expedujeme zboží skladem standardně!

Jak vrátit nebo reklamovat zboží

Vrácení zboží

Případné vrácení zboží, nevhodný dárek nebo unáhlený výběr máte u nás vždy do 14ti dnů zdarma. Stačí nám dát vědět na info@djs-shop.cz (třeba odpovědí na jakýkoliv informační e-mail o Vaší zásilce), že zboží vracíte a zaslat jej na naší adresu.

Pokud velikost zabaleného zboží splňuje podmínky Zásilkovny (nejdelší strana zásilky max. 120 cm a součet délek všech tří stran zásilky max. 150 cm), stačí jej donést na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny a nahlásit kód zpětné zásilky 91873665”.

Ihned po doručení a kontrole zboží Vám zašleme zpět celou cenu vráceného zboží stejnou platební metodou, jakou jste zvolili při nákupu (pokud využijete kód zpětné zásilky, bude částka ponížena o minimální cenu dopravy 65 Kč / 3 EUR)

 

Pokud jste objednávku platili dobírkou, zašlete nám, prosím, č. účtu, kam máme částku za vrácené zboží poslat.

 

Zboží dorazilo poškozené

 V případě že Vám zboží dorazilo poškozené, přesto že byl balík neporušený, prosíme, pokud možno nám vyfoťte rozsah poškození a zašlete s jednoduchým popisem na info@djs-shop.cz, třeba jako odpověď na jakýkoliv informační e-mail o Vaší objednávce.

Následně Vás budeme kontaktovat s konkrétním řešením. (Někdy není třeba zasílat zboží zpět a zašleme Vám například jen poškozenou část znovu)

Reklamace zboží

Pro co nejrychlejší vyřízení případné reklamace doporučujeme využít služeb autorizovaných servisů, reklamovat zboží ale můžete i u nás.

 

V případě reklamace, nás prosím kontaktujte na info@djs-shop.cz, třeba jako odpověď na jakýkoliv informační e-mail o Vaší objednávce.

Pro co nejrychlejší vyřízení popište, případně vyfoťte závadu.

 

V případě nutnosti zaslání zboží zpět, prosím vyplňte a přiložte k reklamovanému zboží Reklamační formulář (Najdete jej i v příloze e-mailu s potvrzením objednávky).

 

Pro Vaši reklamaci vytvoříme po domluvě objednávku u dopravce, aby jste s odesláním zboží zpět k nám měli co nejméně starostí. Poté si pro reklamované zboží přijede kurýr až k Vám, nebo bude stačit na výdejním místě uvést kód, který Vám sdělíme.

 

Reklamace zboží je nepříjemná záležitost, uděláme vše pro to, aby se vyřešila co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.