ZÁSILKOVNU ODESÍLÁME JEŠTĚ V NEDĚLI 22.PROSINCE! OBJEDNÁVEJTE DO NEDĚLNÍCH 16:00! Během svátků expedujeme zboží skladem standardně!

Jak nakupovat

Výběr zboží

Vyhledávat lze zadáním názvu konkrétního zboží, výrobce či typu do vyhledávací kolonky, nebo pomocí lišty kategorií.

 

Katalog zboží

Po otevření jedné z hlavních kategorií můžete vyhledávat pomocí filtrů, značek, parametrů, skladové dostupnosti atd… Snažíme se u produktů zadávat co možná nejvíce parametrů, aby pro Vás hledání toho správného kusu, bylo co nejjednodušší.

 

Akční nabídky

 Na hlavní stránce najdete ty nejzajímavější akční nabídky, v katalogu pak poznáte aktuálně zlevněné zboží podle červeného štítku “AKCE” u fotografie produktu.

Doprava a platby

V kartě produktu uvidíte možný termín dodání.

 

V případě, že je zboží “Skladem u dodavatele”, může být doba dodání až 7 pracovních dní, ale obvykle zboží doručíme během 3-4 pracovních dní.

 

V případě, že je zboží “Skladem na externím skladě”, odesíláme obvykle do druhého pracovního dne.

 

V případě, že je zboží “Skladem”, objednané do 16:00, odesíláme objednávku ještě tentýž den.

 

Věříme, že termíny dodání jsou v dnešní době zásadní a velice důležité, proto se snažíme doručení co nejvíce urychlit a zboží doručit dříve než uvádíme.

Kdyby se ale přece jen něco pokazilo a hrozilo by, že termín nestihneme, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na společném řešení, případně na kompenzaci zpoždění.

 

Hlídací pes

V případě nedostupnosti produktu si můžete nastavit hlídání dostupnosti přes ikonku psa (Hlídat).

Jelikož zboží doplňujeme vícekrát do týdne, doporučujeme hlídacího psa využít. Jakmile bude produkt naskladněn, dostanete stručné upozornění na Váš e-mail.

Do košíku a objednat

Po vložení všech částí objednávky do košíku dostanete na výběr kombinaci platby a dopravy, z níž si můžete zvolit tu, která vám vyhovuje nejvíce.

 

Možnosti plateb

Aktuální možnosti platby najdete zde.

 

Možnosti dopravy

Aktuální možnosti dopravy najdete zde.

 

 

Jak uplatnit slevový poukaz

Pokud jste obdrželi slevový nebo dárkový poukaz, stačí zadat kód v Nákupním košíku do kolonky “Vložit slevový kupón”.

Sleva se poté automaticky započte do Vašeho nákupu.

 

 

Jak nakoupit na splátky

Nákup na splátky je u nás snadný s Home Credit...

Více info naleznete zde...

  

Doručení

O průběhu doručení budete pravidelně informováni pomocí SMS zpráv, E-Mailu a zásilku můžete rovněž sledovat u zvoleného dopravce. Při přebírání balíků zkontrolujte stav a případné poškození nahlaste rovnou řidiči.

 

 

Stav objednávky

Stav Vaší objednávky můžete sledovat v klientském centru po registraci. 

Registraci lze provést i zpětně, po ověření e-mailové adresy se Vaše stávající i dřívější objednávky s uvedenou e-mailovou adresou propíší do Vašeho účtu.

Případně můžete napsat do Online-chatu přímo na stránkách E-shopu, rádi Vám stav objednávky sdělíme.

 

 

Sledování zásilky

Po odeslání Vaší objednávky budete kontaktováni dopravcem e-mailem, případně SMS zprávou, obdržíte číslo zásilky, pomocí kterého můžete zásilku sledovat přímo na stránkách dopravce.



Jak stornovat objednávku

Pokud chcete objednávku stornovat, stačí napsat jednoduchý e-mail na adresu info@djs-shop.cz, například jako odpověď na “potvrzení přijetí objednávky”. Můžete nám také zavolat na tel.: +420 776 093 683.

Při vytvoření stejné objednávky, například z důvodu chybně zadané platební metody, pokud nebude jedna z objednávek uhrazena, stornujeme objednávku automaticky.

Již odeslané objednávky nelze upravovat ani stornovat.





Vrácení zboží

Případné vrácení zboží, nevhodný dárek nebo unáhlený výběr máte u nás vždy do 14ti dnů zdarma. Stačí nám dát vědět na info@djs-shop.cz (třeba odpovědí na jakýkoliv informační e-mail o Vaší zásilce), že zboží vracíte a zaslat jej na naší adresu.

Pokud velikost zabaleného zboží splňuje podmínky Zásilkovny (nejdelší strana zásilky max. 120 cm a součet délek všech tří stran zásilky max. 150 cm), stačí jej donést na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny a nahlásit kód zpětné zásilky “91873665”.

Ihned po doručení a kontrole zboží Vám zašleme zpět celou cenu vráceného zboží stejnou platební metodou, jakou jste zvolili při nákupu (pokud využijete kód zpětné zásilky, bude částka ponížena o minimální cenu dopravy 65 Kč / 3 EUR)

Více informací naleznete ZDE.

 

Reklamace zboží

Pro co nejrychlejší vyřízení případné reklamace doporučujeme využít služeb autorizovaných servisů, reklamovat zboží ale můžete i u nás.

 

 

Jak reklamovat zboží

Podrobný návod na vrácení či reklamaci zboží najdete ZDE.